- This event has passed.
Delavnica: Strategija družbenih omrežij
06/04/2021 : 14:00 - 15:30
Zgolj prisotnost določene blagovne znamke, ponudnika storitev ali organizacije na družbenih omrežjih ni več dovolj za pospeševanje in rast prodaje ali zgolj širjenja prepoznavnosti na trgu, ampak je potrebno nenehno ustvarjanje novih vsebin, ki naše ciljne skupine pritegnejo k ogledu in jih angažirajo. Ne glede na to, za kakšno vrsto vsebin gre, pomembno je, da poznamo orodja in smernice, ki nam olajšajo delo pisanja besedil, objavljanja in oblikovanja objav z vizualnim materialom.
V Kreativnem pospeševalniku se zato tokrat osredotočajo na strateško pripravo vsebin za družbena omrežja – tako vizualnih kot tekstovnih. Z vami bo Nina Tanhofer, strokovnjakinja na področju komunikacijske strategije, konceptualizacije in vsebinskega managementa, trenutno zaposlena v agenciji Herman&partnerji, kjer vodi ekipo pri snovanju učinkovitih digitalnih komunikacijskih strategij.
Na delavnici boste podrobneje obravnavali:
- kako glede na blagovno znamko, produkt in razpoložljiva sredstva izberemo pravo platformo za oglaševanje
- kako se postavi strategijo na posameznih platformah (Facebook, Instagram in druge)
- primeri dobre in slabe prakse uporabe besedila ter vizualnih materialov za vsako od platform
- nekaj orodij, ki lahko olajšajo delo pisanja, objavljanja in oblikovanja vsebin
- način dela z (nano/mikro) influencerji
Za prijavo obiščite https://czk.si/dogodki/strategija-druzbenih-omrezij/.
Nina Tanhofer bo prav tako nudila individualna svetovanja, ki bodo v petek, 16. aprila, med 10. in 12. uro, več o prijavah tukaj.