Kaj pravijo vodilni v svetu proizvodnje je ključno za uspeh v naslednjem desetletju? Novo poročilo Salesforce razkriva pomen osredotočenosti in agilnosti na kupca za sodobnega proizvajalca. Podrobneje si oglejte poročilo Trends in Manufacturing Research.
Pandemija COVID-19 je povzročila nestabilnost pri proizvajalcih. Pospešila je obstoječe industrijske trende, na primer potrebo po digitalizaciji poslovanja in prodaji izdelkov na spletu. Izpostavila je tudi slabosti vzdolž vrednostne verige. Ti izzivi so proizvajalcem dali priložnost, da sprejmejo obsežne spremembe.
Za poročilo Trends in Manufacturing je Salesforce anketiral 750 vodilnih proizvajalcev, da bi razumeli, kako so se podjetja prilagodila spremembam. Ugotovitve so pokazale, da okretnost in osredotočenost na kupca nista bila nikoli pomembnejša kot sedaj. Za večino proizvajalcev so trajni učinki pandemije na industrijo trajno spremenili način poslovanja. To vključuje vse, od trženja in komuniciranja med distributerji, odjemalci in končnimi odjemalci do načrtovanja obsega, določanja cen in dostave.
Poročilo zajema ugotovitve o tem, kaj je potrebno za uspeh v naslednjem desetletju, kot npr.:
- Spremembe vlog, ki se nanašajo na stranke, ostajajo
- Digitalizacija prodaje in poslovanja je ključ do agilnega poslovanja
- Prihodnji proizvajalci so imeli 2,9-krat večjo verjetnost, da se bodo hitro odzvali na spremembe na trgu
Vabimo vas, da si preberete poročilo TUKAJ.