- This event has passed.
Kompetentna Slovenija: Krizne situacije in kako ravnati, komunicirati in jih reševati?
26/10/2021 - 27/10/2021
FreeO DELAVNICI
- Spoznali boste svoj način komunikacije, kateri zaznavi kanali pri vas prevladujejo in kako komunicirate.
- S pomočjo preprostih vaj v skupinah se boste naučili prepoznati svojega sogovornika, njegovo komunikacijo in njegov način sprejemanja informacij.
- Naučili se boste komunicirati tako, da vas bo sogovornik razumel.
- Spoznali boste, kako lahko z znanjem o načinu komunikacije podaste navodila na učinkovit način, da vas bo sogovornik hitreje in lažje razumel ter opravil nalogo po navodilih in vaših pričakovanjih.
- Preizkusili se boste v vajah, s kateri boste v praksi lažje ohranjati mirno kri tudi v zahtevnejših situacijah (konfliktih, zagovarjanju lastnih stališč in prepričanj ter ciljev vašega podjetja v času Covid krize), kar boste lahko podali naprej vašim zaposlenim, da bodo tudi sami kos težavnim razmeram v času Covida19 (zahtevnih strank, poslovnih partnerjev, sodelavcev).
- Naučili se boste NLP tehnike zaznavni položaji in jo preizkusili v praksi. S pomočjo zaznavnih položajev boste uvideli, kako je stopiti v čevlje sogovornika in se pripraviti na razgovore in pogajanja.
- S pomočjo vaj se boste naučili, kako uspešno reševati konfliktne situacije. Na kaj morate biti pozorni, če pride do konflikta in kako ga lahko uspešno rešite.
- Spoznali boste učinkovito NLP tehniko za podajanje povratnih informacij, ki motivira a hkrati opozori na primanjkljaje, ki jih je možno izboljšati.
- Pri igri vlog se boste preizkusili v podajanju povratne informacije in spoznali kaj so pasti in kaj je pomembno, da vaši zaposleni ne izgubijo motivacije ob soočanju s kritiko.
CILJNA SKUPINA
Delavnica je namenjena vsem, ki želijo izboljšati komunikacijo, spoznati svoj način komunikacije za lažjo komunikacijo z drugimi.
NAČIN IZVEDBE:
Za sodelovanje na spletni delavnici potrebujete spletno kamero in mikrofon.