Na razpis se lahko prijavijo podjetja / institucije s sedežem v Sloveniji, ki morajo biti nosilci projekta. Možno je tudi sodelovanje s partnerji iz drugih držav članic Evropske vesoljske agencije (ESA), ob upoštevanju omejitev iz razpisa. Vrednost razpisa je 500.000 evrov.
Razpis “Requesting Party Activity” je objavljen v angleščini na spletni strani razpisov Evropske vesoljske agencije. Za prijavo na razpis je potrebna registracija v portal EMITS oziroma ESA – STAR.
Rok za prijavo na razpis je 15. marec 2021 do 13.00 (po srednjeevropskem času – CET).
Iz razpisa se lahko financirajo naslednje aktivnosti:
- Tip A: raziskave in pripravljalne aktivnosti (na primer študije izvedljivosti oziroma demonstracije, priprava konceptualnega dizajna, študije konkurenčnega okolja, demonstratorji na osnovi “breadborda” in podobno) z namenom priprave na kasnejše sodelovanje v prostovoljnih programih ESA ali začetne stopnje za razvoj proizvodov za vesoljsko industrijo, ki se potencialno lahko uporabljajo za bodoče misije ESA ali komercialne misije v vesolje. Vrednost posameznega projekta: do 100.000 evrov.
- Tip B: Razvojne in raziskovalne aktivnosti za segment leta in zemeljski segment (flight and ground segment) v obliki opreme za izgradnjo kompetenc in sposobnosti za proizvode ali generične tehnologije, ki se lahko potencialno uporabijo za bodoče misije ESA ali komercialne misije v vesolje. Vrednost posameznega projekta: do 300.000 evrov (flight related) oziroma do 250.000 (ground related). Projekt mora voditi industrija (podjetje), zaželeno sodelovanje z akademsko sfero, vključevati mora potencialnega končnega kupca, ne sme se prekrivati z opcijskimi programi ESA, v katerih sodeluje Slovenija.
- Tip F: Vesoljske (downstream) aplikacije – proizvodi in storitve, ki omogočajo uporabo obstoječe ali v bližnji prihodnosti načrtovane infrastrukture. Cilj je, da se zagotovi demonstracijo proizvoda prvemu kupcu s fokusom na vladnih institucijah. Vrednost posameznega projekta: do 120.000 evrov. Projekt mora voditi industrija (podjetje) z možnostjo komercializacije storitve, lahko vključuje akademsko sfero za tehnično podporo, vključevati mora končnega kupca, nujno je vsaj 25 odstotkov sofinanciranje s strani industrije (podjetja).