Ker se omejitve zaradi COVID-19 umirjajo in proizvodna dejavnost oživlja, ostajajo pomembni izzivi, vključno z vprašanji glede dobavne verige, pomanjkanjem delovne sile in inflacijo.
V okviru reševanja teh težav proizvodna podjetja še naprej izvajajo potrebne spremembe ter iščejo načine, kako najbolje zadovoljiti svoje stranke v prihodnjih letih.
Da bi ostali korak pred industrijskimi trendi in bili v stiku s konkurenco, so tehnološke inovacije postale ključne. Toda tudi proizvodna podjetja morajo ostati agilna in najti načine za hitro odzivanje na povpraševanje strank.
V ta namen vam predstavljamo nekaj ključnih proizvodnih trendov, na katere morate biti pozorni.
Iz B2B na B2C
Zaradi višjih marž, cen, blagovne znamke in drugih dejavnikov so proizvodna podjetja vedno bolj preusmerila svoj tržni fokus z B2B na B2C. Da bi olajšali tranzicijo, morajo proizvajalci nenehno izboljševati svoje delovanje, ter s tem podprejo e-trgovino in kakovostno izkušnjo strank. Hitra izpolnitev in dostava, varna plačila, digitalno trženje in spletna storitev za stranke bodo vse prednostne naloge.
Aditivna proizvodnja (3D tiskanje)
Aditivna proizvodnja (kjer se materiali proizvajajo v plasteh s 3D tiskanjem) bo v prihodnjih letih spremenila proizvodnjo. Prednosti vključujejo večjo svobodo pri dizajnu, zmogljivejše izdelke, večjo produktivnost obratov, trajnostne procese in krajši prehod na trg – vse z malo ali brez dodatnih stroškov. Vodilne industrije v aditivni proizvodnji vključujejo letalstvo, obrambo ter proizvodnjo avtomobilov.
Prediktivno vzdrževanje
Tehnologija prediktivnega vzdrževanja avtomatizira proces napovedovanja težav in napak med proizvodnim procesom. Rezultat je zmanjšan čas izpadov in večja stroškovna učinkovitost. Prediktivno vzdrževanje bo ključnega pomena pri pomoči proizvodnim industrijam pri izpolnjevanju vse večjih zahtev strank in doseganju digitalne preobrazbe.
Povečana avtomatizacija
Avtomatizacija je ključnega pomena tudi za pomoč pri kompenziranju pomanjkanja delovne sile in odpravi zamudnih procesov, ki so nagnjeni k napakam – preko celotne strukture podjetja. Tehnologije, kot so AI, strojno učenje in pametni stroji, lahko izboljšajo sprejemanje odločitev, kakovost, doslednost in čas delovanja tovarne.
Zagotovitev kadra za prihajajoča delovna mesta
Ker proizvodna podjetja uvajajo vedno večjo stopnjo avtomatizacije, morajo biti zaposleni usposobljeni za delo v teh tehnološko prevladujočih okoljih. Po podatkih družbe Deloitte več kot 80 % proizvajalcev meni, da je nabor kadra ključnega pomena za njihovo konkurenčnost. Pravzaprav jih je 41 % vzpostavilo odnose s tehničnimi izobraževalnimi ustanovami za razvoj svojih zaposlenih v prihodnosti.
Trajnost
Tukaj je še upravljanje poslovanja na trajnosten in okoljsko odgovoren način, kar je zdaj postalo poslovni imperativ. Ker stroški energije in materialov naraščajo, predpisi se zaostrujejo, potrošniki in vlagatelji pa težijo k bolj trajnostnim blagovnim znamkam in poslovnim praksam, mnogi v panogi že razvijajo ekonomsko in okoljsko trajnostne poslovne prakse. Ker vse več proizvodnih podjetij prepoznava povezavo med trajnostjo in dobičkom, pričakujte, da se bo ta trend nadaljeval.
Dodatno vas vabimo, da si preberete še poročilo družbe Deloitte.