Proizvajalci se v odnosu do končnega kupca oziroma preko celotne verige svojih partnerjev, soočajo z vedno večjim izzivom vzdrževanja popolne informacije o svojih izdelkih.
Zakaj je sploh potrebna popolna informacija?
Spletni prodajni kanal zahteva drugačni pristop do kupca in njegovega nakupnega procesa. Kupec je pri odločanju samostojen, njegova odločitev pa je kljub temu odvisna od informacij
Popolna informacija je odvisna od vrste prodajnega segmenta. Kategorija izdelkov določa strategijo uvrščanja posameznih izdelkov na digitalno polico trgovca oziroma na njegov spletni katalog. Če so izdelki trgovca zahtevnejši, je s tem bolj kompleksna tudi informacija o izdelku, kupčeva izkušnja o izdelku pa je tista, ki prispeva (ali pa tudi ne), da se kupec odloči za nakup.
Kako doseči popolno predstavitev izdelkov na B2B ali B2C spletnih katalogih? Glede na to, da je strategija uvrščanja izdelkov na digitalne police še v povojih, se pri uporabi načina predstavitve podjetja naslanjajo na primere dobre prakse ali pa poskušajo uporabiti »analogno« kupčevo izkušnjo, ki ji dodajo potencial digitalne police (komplemetarnost izdelkov, upsell, crossell, neskončnost izbire, itd.).
Nenazadnje se je potrebno soočiti še z izzivom vzdrževanja ustrezne kvalitete informacij, ki se dajejo na voljo kupcu. Zlasti zaradi navedenega je zato bistvenega pomena v vseh fazah izvedbe avtomatizirati tok podatkov med proizvajalcem, distributerjem in trgovcem, kar pripomore, da lahko informacije nemoteno tečejo.